förvirrad på dagarna

Vaknade i morse... tänkte att jag faktiskt skulle kolla i min kallender idag för at dubbel kolla så jag inte ha fel ang tiden hos sjukgymnasten...asså detta har aldrig hänt mig jag var 100% säker att jag skulle dit idag..men ack det var igår visst... oops! :D så det var bara att ringa och be om ursäkt.. asså jag brukar bara behöva kolla i början av veckan vad som händer i veckan och sen kommer jag ihåg det... men nu blev det någon kortslutning..

aja sånt händer alla...


bara gilla läget som det är och fortsätta med dem andra planerna!
köpa en´grill bland annat som jag tänkte ha hos min mamma =) så jag kan grilla något i sommar... går ju inte så bra på ballkongen... kanske. sen har vi ju ioförsej en grill plats här nere men den är inte så mysig...trivs inte där riktigt

vill ha en marklägenhet med lite trädgård...det vore toppen!


nä nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe..

sarr vi ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0